1 vecka.

Ikväll är det som sagt en vecka, det gör fortfarande lika ont, om inte ändå ondare. Varje gång det piper i telefonen knyter det sig i magen. Fick nyss rapporter, både positivt och negativt, som det brukar, man står liksom still. Men jag är så innerligt tacksam att jag får uppdatering direkt från plats, då kan jag även skicka kraft och kramar så dom kommer fram. Några av hennes andra vänner har gjort en jättefin bok med bilder och alla hälsningar från hennes facebook, så hon kan läsa när hon vaknar, hon kommer bli så glad!


detta är våran låt, min och Thereses låt, just nu så betyder den mycket, INFINITY, det är vi.

Kommentarer
Namn: Alexandra

Jag förstår det :) Alla deras fantastiska produkter och underkläder, jag vill ha allt.



Hoppas du känner dig bättre . . Kramkram!

2011-02-07 @ 13:30:12
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Namn: Caroline

Hej vännen! Även ja har åkt på förkylning igen. Jag fattar ingenting. Vi har ju nyss blivit friska?! Men du, vad säger dom om Therese? När ska dom väcka henne? För hon "sover" fortfarande eller?



Hur går det med fotbollsproffset? Känns det fortfarande ok? Kram kram på dig fina flickan

2011-02-07 @ 20:31:34
URL: http://carromeller.blogg.se/
Namn: malin

hej! den här boken med bilder och kommentarer från fb, finns den att titta på? <3

2011-02-10 @ 17:23:15
URL: http://www.minbebis.com/blogg/malinsblogg

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se