bra dag!

Trots lång jobbdag och regn ute så har jag en ofantligt bra dag. Känner mig lätt i sinnet och positiv. Som jag har sagt så många gånger förr så ger det mig så mycket att vara omkring människor som ger mig mycket energi, är lyckligt lottad som jobbar med många energigivare.

Sen blir det ju ännu lite lättare när det imorgon bara är en vecka kvar till jag åker till Norge och bara 1 dag kvar till jag har födelsedag och allt vad det innebär.

Nu ska jag fortsätta skrubba inför helgen, äta kvällsmat och förlora stort i ett parti Betapet mot älskling.



ps. kärlek till er alla goa som gör mig glad in i själen varje dag med era fina kommentarer, ni är få men ni ger mig mer kärlek än vad alla spamkommentarer i bloggvärlden gör tillsammans.

Kommentarer
Namn: pauline

Tack! Jag testade den idag så nu har jag några siffror att slåss med nästa gång :) Jättekul!

2011-08-11 @ 18:24:31
URL: http://pauliinet.blogg.se/
Namn: Ida

och DÄR skaffade ida camera+! ;) nu jäklar ska det fotas, ihiii! ;D tack för tipset honey! <3

2011-08-11 @ 21:08:34
URL: http://essef.blogg.se/
Namn: Ida

DET kan du fethaja ;) ska bara lära mig hur den funkar först, haha..

2011-08-11 @ 22:31:55
URL: http://essef.blogg.se/
Namn: Sandra

Ohhh Frida vännen! Va glad jag blir för din skull när jag läser detta inlägg :) så skönt när man får såna dagar när allt känns bra och man är nöjd med det mesta!! Själv har jag en vecka där små saker går emot och tar massa energi men dina inlägg hjälper och idag är det fredag, wiiii!!!! Kram

2011-08-12 @ 07:35:18
Namn: Frida

Sandra -



Det är bara att bita ihop när man har såna dagar när allt går emot en, då är det bara och tänka på dom bra dagarna :) och idag är det FREEEDAG! :D weii... jag älskar fredagar mer och mer för varje vecka känns det som ;) Kraam

2011-08-12 @ 07:38:29
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se