ord.




- we♥it

Såg att det blivit lite korta inlägg idag, blir så när man tidsinställer inlägg som jag oftast gör under dagarna när jag är på jobb. Men sen gör jag inte så mycket mer än jobb, och träning. Inte så kul att läsa om det varje dag. Jag mår bra annars, idag, jag tar en dag i taget, känner efter lite. En sån här dag (och igår) hade jag lite extra gärna varit i Norge, hos pojkvän, en liten skadad fot blev resultatet efter matchen i söndags, good start!? Vill pussa på den, även om den är röd och blå och stor.

Tjüss.

Kommentarer
Namn: Anonym

Haha, det är kärlek det! ;-) vi kan väl ses imorgon gumman? :-) hörs imorn! Kraam

2011-04-05 @ 21:54:57
Namn: M E R E I

- fina bilder!

2011-04-06 @ 01:11:23
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Namn: Karin

Fick väskan i höstas när jag fyllde år:)

2011-04-06 @ 05:02:08
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se