nyshoppat.









En ny godisskål till mina skumtomtar och två små ljuskronor (?) fick följa med hem ihop med ett gäng ljung som ska planteras på altanen. Ekohallen har allt och lite till, det gillar jag.

Min lesshet försvann när jag skakade loss på dagens afropass. Ibland tappar man bara andan ni vet, batterierna tar slut, man bara sjunker ihop. Blir väl ännu lättare när man knappt haft någon ordentlig semester, jag ger mig själv inte chansen att vila upp mig, att hitta lusten och energin. Men somsagt, även om jag svettades flera liter på träningen idag så känner jag mig femton gånger starkare i sinnet nu.

Kommentarer
Namn: Lotte

Godisskålen är hur fin som helst!

2010-10-29 @ 07:01:44
URL: http://chajanol.blogg.se/
Namn: Camilla

Det är precis det som räknas och ingenting annat. Du tar i alla fall tag i din träning jag får ju för fan ingen som sparkar mig i rumpan. Börjar bli så less på det här! Fina nya saker gull

2010-10-29 @ 16:28:18
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se