svar på frågor.

Ni visste som sagt en hel del om mig innan, men fick lite frågor ändå. Here we go.

Har du funderat något på barn?
Ja, såklart barn finns i planeringen, men inte just nu, men den dagen det är dags, jikes va mysigt!
Hur ser framtiden ut för dig och din kille? Just nu är framtiden rätt oviss, just på grund av att pojkvän har fotboll som "yrke". Kontraktet gick ut i höstas och nu är det dags för byte. Detta kan betyda flytt, men just nu laddar vi bara inför jul/nyår :)
Vill ni flytta? Jag skulle absolut kunna tänka mig att flytta, men inte varsomhelst.
Byta jobb? Idag skulle jag inte vilja byta jobb!
Berätta om framtiden! Oh, önskar jag kunde säga vad som händer men när man lever ihop med en som lever på fotboll är det svårt att se längre fram än per månad typ. Men vill inom ett par år köpa hus, skaffa barn och slippa sitta på en läktare hela sommarhalvåret.



Vad jobbar du med? Har jobbat som förvaltningsassistent sen 2007, men till årsskiftet byter jag förhoppningsvis titel, späääännande.
Favorit maträtt/klädbutik? T A C O S! Kan jag äta varje dag i olika former / H&M är nog butiken jag handlar mest i.
Godis eller chips? Godisgris som jag är så köper jag mer godis än chips. Gott dock att dipa ibland.
Kaffe eller te? Vatten :)
Jul eller midsommar? Jul! Tycker midsommar är överskattat, jul är mysigt och familjärt.

Jag undrar om du känner dragning mot att flytta någon annanstans än Jönköping? Ja, jag hade nog velat bo någon annanstans innan jag rotar mig, bara för att få känna på nåt annat, men jag kan inte spontant säga var, Göteborg är en mysig stad!
Har du alltid bott i Jönköping? Japp, borned and raised.
Vad har du för karriärplaner? Jag kommer aldrig bli en sån som jobbar mig in i väggen bara för att klättra i karriärstegen. Men nu har jag en utmaning framför mig i och med lite förändringar på jobbet, men det får räcka som karriär nu för tillfället.


at work

Hur många syskon har du, hela/halva? Jag har en helsyster, en halvsyster (pappas sida) och en halvbror (mammas sida), i vår får jag ett litet bebissyskon också.
Hur många städer har du bott i? 1, Jönköping :)
Dröm staden att bosätta sig i framtiden? Oh, drömstaden, svår fråga. Dubai kanske, det är en häftig stad!
Är du och din pojkvän förlovade, om inte, något ni funderar över? Nej, vi är inte förlovade. Jag personligen kommer inte vilja förlova mig fören det finns ett bröllop inom ett år, och än går vi inte i bröllopsplaner ;)
Vill ni ha barn i framtiden? Ja, såklart, längtar till den dagen!
Är du utbildad till det som du jobbar som, vad studerade du isåf, om inte hur kunde du få jobbet, alltså vilka kvalifikationer hade du för det? Nej, jag är inte utbildad. Jag jobbade som receptionist efter studenten och hade tur när jag blev tillfrågad detta assistentjobbet. Jag har lärt mig allt jag kan där.


systrarna bus

vad gick du i gymnasiet? Jag gick samhäll internationell på gymnasiet.
vad gjorde du efter? Började som receptionist på kommunkontoret.
hur hamnade du där du är idag? Fick förfrågan om ett vik i slutet på min tid i receptionen, och där är jag idag, 3 år senare.
om du hade hur mycket pengar som helst och fick välja EN sak att köpa i heeela världen, vad skulle du köpa då? Då skulle jag köpa ett hus i Grekland till hela min familj!

Sedär ja, det blev en del ändå. Saknar ni nåt får ni fråga :)

Kommentarer
Namn: Sandra - mamma till Sebastian & Liten i magen

Ja, det är roligt att läsa när det uppdateras ofta och den som skriver har lite humor =)

2010-12-11 @ 07:29:24
URL: http://minbasse.blogg.se/
Namn: Cissi

Kul :)

2010-12-14 @ 15:44:47
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se