bytte mina reabyxor.





Byxorna som jag köpte häromdagen fick åka tillbaka till affären, hade lite svårt att se hur jag skulle bära upp dom så dom rök. Jag bytte dom mot en lite mer alldaglig, enkel tröja, superskön som jag kan ha till strumpisar eller över jeans, perfa. Mycket mer Frida över den.

Eftersom jag inte hade bil hemma i förrgår kunde jag inte ta med min spenderarbyxorna till ikea, men IDAG har jag det och nu när p-vän ska iväg och spela tennis så passar jag på att provligga schäslonger, perfa.

Kommentarer
Namn: Rebecca

Det gör du rätt i! Fasen vad de spelar tennis nu för tiden. Är det inte fotboll så är det något annat haha! kram

2010-12-28 @ 18:44:49
URL: http://becksan.blogg.se/
Namn: sandra

Ja det är väl så ja.. tack, vad snällt sagt. Ibland känner man sig inte så stark men när man tittar bakåt så inser man att man är det. Hoppas du får en trevlig kväll nu...kram

2010-12-28 @ 19:59:37
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/
Namn: Camilla

Jag som gillade byxorna så, men kanske lite mer Camilla än Frida och tröjan är helt klart mer Frida än Camilla, flin. Energi vet jag inte men jag har haft det riktigt bra. Är sjuk nu, så det känns sådär.



Och du? Det finns inget bättre än saftiga och smarriga vindruvor i kombination med choklad. WOW, kanske tur i oturen att paketet var för stort.

2010-12-28 @ 22:58:59
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Så du slipper skriva namn igen

E-post: (for my eyes only)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Startblogg.se